This video embed source from YouTube and uploaded by Kate Elisabeth on YouTube.

Say It Or Shot It With My Best Friends shocking

  • About
  • Download Video
  • Embed Video
  • Comments
Description:

i found out A LOT MORE than i wanted to...



heyoooooo it’s the dream team FINALLY doing a video together!!! so me, issey, stef, gemma and summer all did say it or shot it and it got kinda messy looool! watch to find out xoxo enjoy

I use a canon g7x and edit on final cut pro

love y’all

if you’ve read this far comment ‘whelp'

Socials: ♡
Instagram: @kateelisabethxo
Snapchat & Twitter: @kateelisaxo
Merch: https://kateelisabethshop.com

lifestyle YouTuber who loves sushi lol every subscriber means the world to me, so hit up that subscribe button if ya wanna see a new video from me every Sunday:)))))))))
Say It Or Shot It With My Best Friends shocking
Uploaded on YouTube by Kate Elisabeth

Kate Elisabeth,Kate,Kate Elizabeth,Boarding School,Lifestyle,Comedy,Acne,night routine,say it or shot it,say it,shot it,best friends

Download This Video:

Embed this

Related Videos

A Week In My Unrealistic Life
A Week In My Unrealistic Life

by Kate Elisabe...

tbh my weeks aren’t usually like this at all lol gotcha!!! u really thot that my life was that interesting!!! HAHA nope sis honestly was one of the busiest weeks i’ve had since gsces lol. anyway hope u love it x I use a canon g7x and edit on final cut pro love y’all if you’ve read this far comment ’this youtube lifestyle be wild' Socials: ♡ Instagram: @kateelisabethxo Snapchat & Twitter: @kateelisaxo Merch: https://kateelisabethshop.com lifestyle YouTuber who loves sushi lol every subscriber means the world to me, so hit up that subscribe button if ya wanna see a new video from me every Sunday:)))))))))

Driving With Kate Part 96371093
Driving With Kate Part 96371093

by Kate Elisabe...

yes she has really DID another drive with me i really did another drive with me haha looool! BUT this time we did a drive with me/Q&A tehe! the best of both worlds xxx hope u enjoy I use a canon g7x and edit on final cut pro love y’all if you’ve read this far comment ‘peak about the coca cola mate' Socials: ♡ Instagram: @kateelisabethxo Snapchat & Twitter: @kateelisaxo Merch: https://kateelisabethshop.com lifestyle YouTuber who loves sushi lol every subscriber means the world to me, so hit up that subscribe button if ya wanna see a new video from me every Sunday:)))))))))

I Left The Country And Ate My Body Weight In Food
I Left The Country And Ate My Body Weight In Food

by Kate Elisabe...

i've eaten my whole body weight in food x56 this holiday rip welcome back to another video gyals and bois! i went to croatia for a week and it was freakinggggg lush but i am so burnt rn so kinda paying for my tan rn tehe! hope u enjoy luv u lots bye xx I use a canon g7x and edit on iMovie if you’ve read this far comment ‘that cliff wasn't even that high' Socials: ♡ Instagram: @kateelisabethxo Snapchat & Twitter: @kateelisaxo Depop: @kittyandkate

I Did A Juice Cleanse For A Day
I Did A Juice Cleanse For A Day

by Kate Elisabe...

i now officially hate juice this was one of the hardest challenges i’ve ever done ngl, but wait till the end to see if i actually succeeded it :D enjoy yourselves watching me complain for 13 mins straight!!! have a good easter everyone x I use a canon g7x and edit on final cut pro love y’all if you’ve read this far comment ‘disguSTANG' Socials: ♡ Instagram: @kateelisabethxo Snapchat & Twitter: @kateelisaxo Merch: https://kateelisabethshop.com lifestyle YouTuber who loves sushi lol every subscriber means the world to me, so hit up that subscribe button if ya wanna see a new video from me every Sunday:)))))))))

DAVIDS FIRST TIME AT STARBUCKS
DAVIDS FIRST TIME AT STARBUCKS

by Carly and Er...

Follow our other channels here: Carly - https://www.youtube.com/user/carlyincontro Erin - https://www.youtube.com/eringilfoy Subscribe for more Vlogs ► https://www.youtube.com/channel/UC8CB_Pf1REAZvz6007aKdqw Uber code: CARLY: carlyi229eu ERIN: ering604ue Lyft code: ERIN: erin3062 FOLLOW OUR IG & TWITTER: @carlyanderin // https://www.instagram.com/carlyanderin @CARLYANDERlN // https://twitter.com/CARLYANDERlN POBOX: Carly and Erin PO BOX 292265 Los Angeles, CA 90029 Erin Gilfoy: Instagram: eringilfoy // https://www.instagram.com/eringilfoy Twitter: eringilfoy // https://twitter.com/eringilfoy Snapchat: erin_gilfoy // https://www.snapchat.com/add/erin_gilfoy Facebook: Erin Gilfoy Carly Incontro: Instagram: carlyincontro // https://www.instagram.com/carlyincontro Twitter: carlyincontro // https://twitter.com/carlyincontro Snapchat: pooopflinger // https://www.snapchat.com/add/pooopfli... Facebook: Carly Incontro

Becoming An LA Girl
Becoming An LA Girl

by Kate Elisabe...

i’m now officially an LA girl XD welcome to the LA vlogs people! you about to endure in 2 whole weeks of me exploring LA as a basic white girl tehehe! and i’m sorry for the fact most of this vlog is a story time of what’s happened in the trip lols i couldn’t actually film a lot cuz i don’t wanna seem like a freak in front of so many influencers:D hope u love it x I use a canon g7x and edit on final cut pro love y’all if you’ve read this far comment ’i think you should become a tik toker' Socials: ♡ Instagram: @kateelisabethxo Snapchat & Twitter: @kateelisaxo Merch: https://kateelisabethshop.com lifestyle YouTuber who loves sushi lol every subscriber means the world to me, so hit up that subscribe button if ya wanna see a new video from me every Sunday:)))))))))

Sesh In The City
Sesh In The City

by Kate Elisabe...

it was a crazy weekend y'all... iya huns we out here making memories!!! like comment and subscribe xxx I use a canon g7x and edit on iMovie love y’all if you’ve read this far comment ‘wish i was there' Socials: ♡ Instagram: @kateelisabethxo Snapchat & Twitter: @kateelisaxo Depop: @kittyandkate

Exes Play Truth Or Drink Truth Or Drink Cut
Exes Play Truth Or Drink Truth Or Drink Cut

by Cut

Sponsor this series: http://bit.ly/2zMPhl9 Buy Truth or Drink: The Card Game - http://www.playtruthordrink.com » SUBSCRIBE: http://bit.ly/CutSubscribe Watch more Truth or Drink: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJic7bfGlo3qgrRJsCm5RbtOxZ8Q5WSr_ About Truth or Drink: Friends, strangers, and everyone in between choose between the cold hard truth or a nice stiff drink. Don't forget to subscribe and follow us! Official Site: https://www.cut.com/ Facebook: http://cut.com/facebook Twitter: https://twitter.com/Cut Instagram: http://cut.com/instagram Snapchat: @watchcut Cut Swag: http://cut.com/shop About Cut: Small questions have powerful effects when they go viral. Cut spreads stories for fun, for serious, and for real– bringing the internet together one awkward moment at a time. Produced, directed, and edited by https://cut.com Want to work with us? http://cut.com/hiring Want to be in a video? http://cut.com/casting Want to sponsor a video? http://cut.com/sponsorships For licensing inquiries: http://cut.com/licensing Exes Play Truth or Drink | Truth or Drink | Cut https://www.youtube.com/watch?v=pxYpvNMbdXQ Cut https://www.youtube.com/watchcut

I Sent A DM To 100 Youtubers To See If They Replied
I Sent A DM To 100 Youtubers To See If They Replied

by Kate Elisabe...

definitely did NOT expect that many to reply omg she’s back n better people!!! so thanks so much ryan trahan for inspiring me to do this video u absolute legend, give him a sub he’s funnier than me - https://www.youtube.com/channel/UCnmGIkw-KdI0W5siakKPKog anyway this video was hella fun but also hella embarrassing to make but oh well here we are! hope u enjoyyyyyy x I use a canon g7x and edit on final cut pro love y’all if you’ve read this far comment ‘as if caspar lee messaged u back' Socials: ♡ Instagram: @kateelisabethxo Snapchat & Twitter: @kateelisaxo Merch: https://kateelisabethshop.com lifestyle YouTuber who loves sushi lol every subscriber means the world to me, so hit up that subscribe button if ya wanna see a new video from me every Sunday:)))))))))

SAY IT OR SHOT IT SISTER EDITION
SAY IT OR SHOT IT SISTER EDITION

by idkimhaz

HOLA X For Business Please Email Hazmcsaatchisocialcom PLEASE DO NOT EMAIL IF THIS IS NOT BUSINESS RELATED Links Snapchat Ohsnapitzhaz Twitter Wwwtwittercomhqrriet Instagram Wwwinstagramcomidkimhaz 21buttons Www21buttonscomidkimhaz for More Outfits PO Box FAO Haz MC Saatchi Social 36 Golden Square London W1F 9EE Jas Channel HttpswwwyoutubecomchannelUCeDYHjIEUOwgFfmxznLI2pQvideosdisable polymer1 Sophs Channel HttpswwwyoutubecomchannelUCj1PZqhFiJIoMLH3cAPrsQQ Go Support The SISTERSSSS X